ASSALAMMUALAIKUM ...
Jemput Masuk AnakAnak Sekalian :)
"sayang mamat spec"

Thursday 13 March 2014

13.3.2014

ASSALAMMUALAIKUM
   BISSMILLAHHIRAHMANNIRAHIM....

Alhamdullillah genap 7 bulan :) ya Allah, tujuh bulan tu pun dh mcm2 dugaan :)
hm.. actually aq bukan nk cte pasal anniversary ni :')

Aku rase aku mcm nak brubah. bila pandang ppuan yg btudung labuh, aku mesti pndang dorang, then dlm hati aku "bila la aku nak mcm ni?". hm . actually aku nak sgt btudung labuh, bpurdah sekali pn aku tringin :') aku nakkk :') tapi aku tak yakin dgn diri aku. hm. ap yg aku fikir, bila aku dah kahwin nanti aku nak berubah semuanya. tapi sempat ke? ntah2 esok2 Allah dh panggil aku :') aku rasa aku nk brubah sikit2 :) bukan brubah dri segi luaran. tp smue ye :) prmpuan tak susah nk masuk syurga :)
sometimes rasa malu bile tjumpa Perempuan yg lebih baik dari aku :) knp aku tk boleh jd mcm dorg ? aq rse aq boleh brubah sikit2 selagi ade org yg sntiase nshat kn aku :) sekarang pn klw pakai tudung pendek jek dh ade org mrh :3 garang tau dy tuuu . nmpk jek cm alien :3 slow slow lha ek brubah :') insha Allah :D

No comments:

Post a Comment