ASSALAMMUALAIKUM ...
Jemput Masuk AnakAnak Sekalian :)
"sayang mamat spec"

Tuesday 3 December 2013

bobobosannnn

ASSALAMMUALAIKUM
   BISSMILLAHHIRAHMANNIRAHIM..
Cuti sem yg teramat membosankan. tak tahu nak buat ape. dah lah banjir . erggghhh! sebulan lagi nak naik sem 2. hmmm .. dah sebulan tak jumpe wan. bukan tanak jumpe, tp keadaan yg mcm tak mbenarkan ! ha kannn .. then dy sesedap secukup rase kate aku tak berusahe nak jmpe dy?! pehaiiiiiii ! -_- 20 nie dy plan nak turun segamat dulu. memule aku bagi. tapi bile aq pk blek, kalau bnjir mcm mane ? dah lah klw bnjir tak boleh nak klua dri tmn aku nieh. senang kate mcm terperangkap. haaaa . tapi dy mcm tak fham . aduiiii. ntah leeeeee. tatau dah nak ckp mcm manoo.aku risau , aku tanak susahkan dy, tapi dy bkn faham pong! eishhh.

No comments:

Post a Comment